FANDOM

Takamura Mamoru
Bb7481f2e4eaeba34260e0451c4a76281239931049 full.jpg
Statystyki
Japońskie imię {{{japońskie_imię}}}
Pochodzenie {{{pochodzenie}}}
Kategoria wagowa {{{kategoria_wagowa}}}
Styl {{{styl}}}
Inne informacje
Związany {{{sala}}}
Trener {{{trener}}}
Bilans walk
Ilość walk {{{wszystkie}}}
Wygrane {{{wygrane}}}
Wygrane przez KO 22
Przegrane {{{przegrane}}}
Pierwsze pojawienie
Manga {{{debiut_manga}}}
Anime {{{debiut_anime}}}
Takamura Mamoru jest bokserem pochodzącym z Japonii, wagii średniej. Należy do Sali Bokserskiej Kamogawa. Jest aktualnym Mistrzem WBC Wagii Średniej.

O nimEdytuj

Został znaleziony na ulicy przez Kamogawe Genjiego, który odkrył w nim potencjał bokserski. Teraz Takamura to mistrz świata wagii średniej. Jako bokser jast bardzo popularny i lubiany wśród ludzi. Zazwyczaj bardzo szybko wykańcza swoich przeciwników, którzy często nie mają z nim większych szans. Jego walki dlatego są bardzo efektywne i ludzie go lubią. W życiu prywatnym jest głośnym, zboczonym, nie lubiącym przegrywać i wywyższającym się facetem. Pomaga trenować Aokiemu Masaru, Kimurze Tatsuyi i Ippo Makunouchiemu. Chociaż zawsze śmieje się z ich osiągnięć to ich lubi i tak na prawde przyjaźni się z nimi. Kiedyś podczas obozu treningowego Nekoty Ginpachiego walczył z niedźwiedziem i go pokonał. Pozostała mu po tym blizna na klatce piersiowej.

WyglądEdytuj

Takamura jest wysoki. Ma fryzure w stylu Pompadour (tak jak Umezawa), dosyć duże brwi i ciemną karnacje. Posiada brązaowe oczy i muskularne ciało.

BoksEdytuj

Jest on najsilniejszym ze wszystkich wojowników w Hajime No Ippo. Posiada potwornie niszczycielski cios. Na pewno można nazwać go geniuszem jeśli chodzi o boks. Jest trenowany przez Kamogawe Genjiego, który odnalazł go kiedyś na ulicy i zaczał trenować. Tak jak Miyata, ma problem z kontrolowaniem wagii.

TechnikiEdytuj

Orthdox Style

One-step Straight Punch

Rock Away

Criss Cross

Counter

Sway

Bear Slayer Punch

Dynamite Punch

Look Away

Beetle's Uppercut

Liver Blow

10 Centimeter Punch

Więcej z Fandomu

Losowa wiki