FANDOM

Miyata Ichirou
Miyata.png
Statystyki
Japońskie imię {{{japońskie_imię}}}
Pochodzenie {{{pochodzenie}}}
Kategoria wagowa {{{kategoria_wagowa}}}
Styl {{{styl}}}
Inne informacje
Związany {{{sala}}}
Trener {{{trener}}}
Bilans walk
Ilość walk {{{wszystkie}}}
Wygrane {{{wygrane}}}
Wygrane przez KO 21
Przegrane {{{przegrane}}}
Pierwsze pojawienie
Manga {{{debiut_manga}}}
Anime {{{debiut_anime}}}
Miyata Ichirou to bokser wagii Piórkowej z Salii Bokserskiej Kawahara. Geniusz boksu i rywal Ippo. Jedna z najważniejszych postaci w Hajime No Ippo.

O nimEdytuj

Kiedyś należał do Salii Bokserskiej Kamogawa. Jest osobą, która rzadko się uśmiecha. Bradzo zależy mu na boksie. Jest trenowany przez swojego ojca, który już nie walczy. Rywalizuje z Ippo Makunouchim. Miyata to pierwsza osoba, z którą walczył Ippo. Z czasem jednak gdy Ippo go pokonał, Miyata postanowił opuścić Sale Bokserską Kamogawa, w celu walki z Ippo na prawdziwym ringu, ponieważ jak wiadomo bokserzy z tej samej sali nie mogą się zmierzyć, w prawdziwej walce. Największym problemem Miyaty jest to, ze nie posiada wielkiej siły (w przeciwieństwie do Ippo). Będąc w Tajlandii, załamał się i postranowił sprawdzić swoie umiejętności w walce z Jimmim Sispharem. Był to z pewnością jeden z najtrudniejszych okresów w jego życiu. Później Miyata zdobył tytuł Mistrza OPBF Wagii Piórkowej w walce z Arnim Gregorym.

WyglądEdytuj

Ma czarne, długie włosy. Czarne oczy, szczupły.

BoksEdytuj

Miyata to długodystasowiec, Out Fighter. Jest ogromnie szybki, lecz jego siła z czasem stała się nie wystarczająca aby wygrywał nokałtami, a czasem nawet remisował, przez co bardzo się załamał w Tajlandii. Postanowił wtedy walczyć z tajskim mistrzem o imieniu Jimmy Sisphar. Miyata powiedział, ze jeśli nie wygra tej walki to zakończy karierę boksu. Stwierdził, ze nie chce skończyć jak jego ojciec. Całe szczęście wyszedł zwycięzko z tej walki.

TechnikiEdytuj

Detroid Style

Sway

Counter

Jolt Counter

Flicker Jab

Blade

Pin Point Counter

Crorckscrew Blow Counter

Hook

Więcej z Fandomu

Losowa wiki