FANDOM

Makunouchi Ippo
Ippopunch.jpg
Statystyki
Japońskie imię 幕之内 一歩
Pseudonimy Wpierdol
Data urodzenia 23 listopad 1973
Pochodzenie Tokio, Japonia
Kategoria wagowa Piórkowa
Wzrost 165 cm
Styl Krótki dystans
Ranga 7 WBC, 8 WBA, 1 OPBF
Inne informacje
Związany Sala Bokserska Kamogawa
Trener Kamogawa Genji
Mistrzostwa Mistrz Debiutantów Wschodniej Japnii
Mistrz Debiutantów Całej Japonii
Mistrz Japonii Wagi Piórkowej
Rodzina Hiroko (matka)
Kazuo (ojciec, nie żyje)
Wanpo (zwierzak)
Zawód Łódź Rybacka Makunouchi
(pracownik)
Głos Kiyasu Kouhei
Sachi Kokuryu (jako młody)
Bilans walk
Ilość walk 25
Wygrane 23
Wygrane przez KO 23
Przegrane 2
Remisy 0
Pierwsze pojawienie
Manga Round 1
Anime Round 1

Ippo Makunouchi (幕之内一歩, Makunouchi Ippo) to główny bohater anime i mangi pod tytułem Hajime No Ippo. Świetny bokser wagii piórkowej z Sali Bokserskiej Kamogawa.

OsobowośćEdytuj

Ippo to raczej nieśmiały i skromny 16-letni uczeń szkoły średniej, który z początku był tam dręczony przez takie osoby jak Umezawa i jego kumple. Przez to, że musi dużo pomagać swojej mamie w rodzinnych, "rybnych" interesach, nie ma czasu dla kolegów i koleżanek. Z czasem dzięki Takamurze zaczyna trenować boks, który całkowicie odmienia jego życie. Ze względu na pracę fizyczną, jaką musiał wykonywać podczas pomagania mamie w pracy, wyrobił sobie siłę i mięśnie, co bardzo pomogło mu w boksie. Jego głównym atrybutem jest jego wielka siła, nie tylko fizyczna, ale także siła woli. Jest bardzo zdeterminowany. Największymi rywalami Ippo są tacy bokserzy jak Miyata Ichirou i Sendou Takeshi. Podkochuje się w Kumi siostrze swojego dawnego przeciwnika o imieniu Mashiba Ryou. Ippo przegrał tylko jedną zawodową walkę w swojej karierze (póki co, ponieważ manga nadal trwa), a mianowicie pojedynek z Date Eijim.

WyglądEdytuj

Ippo jest dość niski. Ma czarne, kudłate włosy i jest dobrze zbudowany. W pierwszej serii anime ma szare oczy, a drugiej serii jego oczy przybierają kolor pomiędzy żółcią a zielenią.

BoksEdytuj

Ippo Makunouchi to bokser walczący w krótkim dystansie (z ang. In Fighter). Walczy podobnie jak Mike Tyson oraz Hamada Tsuyoshi. Dysponuje okropnie silnym uderzeniem. Używa gardy Peek-a-Boo. Często używa ciosów podbródkowych. Treningi Ippo są ciężkie i dzięki nim wygrywa swoje walki. Wiele dała mu też praca w Łodzi Rybackiej u swojej mamy. Ippo nigdy nie lekceważy przeciwników i dlatego przed każdą walka ciężko pracuje.

TechnikiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki