FANDOM

Aoki Masaru
Masaru Aoki.jpg
Statystyki
Japońskie imię {{{japońskie_imię}}}
Pochodzenie {{{pochodzenie}}}
Kategoria wagowa {{{kategoria_wagowa}}}
Styl {{{styl}}}
Inne informacje
Związany {{{sala}}}
Trener {{{trener}}}
Bilans walk
Ilość walk {{{wszystkie}}}
Wygrane {{{wygrane}}}
Wygrane przez KO 7
Przegrane {{{przegrane}}}
Pierwsze pojawienie
Manga {{{debiut_manga}}}
Anime {{{debiut_anime}}}
Aoki Masaru jest jedną z najważniejszych postaci w Hajime No Ippo. To bokser wagi lekkiej. Należy do Salii Bokserskiej Kamogawa.

O nimEdytuj

Przyjaciel Kimury Tatsuyi, a także Ippo, Takamury. Trenuje pod okiem Shinody oraz Kamogawy. Aoki jest postacią komiczną i żywiołową. Zazwyczaj ćwiczy razem z Kimurą. Takamura nie uważa go za zbytnio dobrego boksera (i ma co do tego racje). Aoki ma dziwny gust do dziewczyn, z czego zawsze wszyscy się śmieją. Jego dziewczyną jest Tomiko. Chociaż Aoki zawsze zachowuje się głupio, to tak na prawde chce być coraz lepszym bokserem. I chociaż nie zawsze mu to wychodzi, to się nie poddaje tak jak jego najlepszy przyjaciel Kimura. Aoki prowadzi restauracje o nazwie Chuuka Soba, gdzie przychodzą jego kumple z Salii Bokserskiej Kamogawa.

WyglądEdytuj

Aoki Masaru ma trochę ciemną karnacje. Jego włosy są krótkie, w pierwszej serii miały czarny kolor, a w drugiej brązowy.

BoksEdytuj

Aoki to In Fighter, czyli krótkodystansowiec. Nie jest geniuszem boksu, ale nie poddaje się i stara się stawać coraz lepszy. Walczy w dosyć śmieszny i chaotyczny sposób, zwłaszcza z jego Żabim uderzeniem.

TechnikiEdytuj

Frog Punch

Double Punch

Spinning Corcsrew

Look Away

Play Dead

Swamp

Więcej z Fandomu

Losowa wiki